KIFLICE SA SIROM

Ovakve kiflice pravila je komšinica kad sam bila mala. Još im osećam miris,mmmm...a bogami i ukus!

SASTOJCI:
-1/2 litra mleka
-kvasac (ja koristim isključivo suvi kvasac godinama i nikad mi nije omanulo testo, 
              dok mi se sa svežim to dešavalo )
-1 kašičica soli
-1 kašičica šećera
-250 grama ulja
-2 jaja
-1 kg brašna

ZA FIL: 
-1/2 kg sira
-2 belanca

Pretpostavljam da svi znate kako se umesi testo. Ko koristi sveži kvasac razmuti ga u malo mleka, stavi malo soli, malo šećera i odozgo pospe s malo brašna. Kad kvasac počne da "radi" sipati ga u brašno, dodati ostale sastojke i zamesiti testo. Kod suvog kvasca ovaj proces je jednodtavniji, samo se kvasac pomeša sa brašnom i počinje se mešenje. 
Umešeno testo pokriti čistom krpom i ostaviti da naraste. Ja ga uvijem u ćebe ili stavim blizu radijatora, da ubrzam proces.
Naraslo testo premesiti i istresti na radnu površinu. Podeliti na 8 delova. Od svakog dela napraviti po lopticu, a onda pristupiti pravljenju kiflica. Od svake loptice oklagijom formirati krug, a zatim ga iseći na 8 trouglova.
Svaki trougao filovati kao na slici, saviti u kiflicu i staviti u podmazan pleh. Kiflice premazati umućenim jajetom i na svaku staviti komadić margarina. Kad me mrzi da seckam komadiće ja jednostavno narendam margarin odozgo.                                                                                     
Peče se na nekih 220-250*C, opet zavisi od rerne. A jede se slatko uz jogurt. Prijatno!                  

Нема коментара:

Постави коментар